Hej! Za nami już jedenaście odcinków Live Social Special. Jeśli jakimś cudem (jak to możliwe?) jesteś tutaj po raz pierwszy, to szybko wyjaśnię Ci o co w tym wszystkim chodzi. Co miesiąc – w czwartki spotykamy się z Kubą podczas transmisji na żywo. Omawiamy najciekawsze akcje marketingowe, reklamy i podpowiadamy, co możesz z nich wyciągnąć.
Live Social Special to darmowa dawka wiedzy z gotowym przepisem na promocję. Bez względu na to, czy pracujesz w marketingu, czy masz swoją firmę – ten format jest dla Ciebie. Ten blog to taka skrócona, pisana wersja Live Social Special #11. (Mimo wszystko wciąż namawiam Cię, do obejrzenia oryginału – jest tam więcej emocji, śmiechu i yyyy… przejęzyczeń – ale lubimy to!). Skoro już wszystko wiesz, to teraz opowiem Ci o czym mówiliśmy w ostatnim odcinku.
Celem kampanii Efekt Domino’s był wzrost świadomości marki. Producent pizzy chciał podkreślić, że nie tylko tworzy pyszne placki, ale też towarzyszy ludziom w codziennym życiu. Nawiązuje do gry domino – w której jeden ruch wywołuje kolejne. Tak samo jest z zamawianiem pizzy. Na początku jest impuls – myślisz o pizzy. Później ją zamawiasz, a potem jesz. Bez względu na to gdzie i z kim jesteś, możesz zamówić pizzę z Domino’s. Marka podkreśla, że dowiezie Ci „jeszcze ciepły” placek w bardzo krótkim czasie. Tutaj możesz obejrzeć live.
Nazwa Twojej marki kojarzy się z jakąś grą? Rzeczą? Czynnością? Zastosuj grę słów i wykorzystaj ją w komunikacji. Bezpłciowe hasła nudzą odbiorców, a Ty przecież nie chcesz tego robić. Daj się ponieść, popatrz szerzej, a jeśli nie masz pomysłów, chętnie wymyślimy TO za Ciebie.